pátek 20. ledna 2017

Moje zkušenosti s nákupem na DumKabelek.cz

Na internetu nakupuji často a vše možné od Aliexpress blbostí typu ponožky, sluchátka, obaly na mobil,.. až po dražší věci typu elektronika a móda. Většinou je vše bez problémů a tedy snad jen s vyjímkou právě té módy, při jejímž nákupu se něco pokazí skoro vždy. Nevím jestli je to jen náhoda, ale mám pocit, že eshopy s módou jsou nějaké problémové a vlastně už si asi ani nepamatuju, kdy naposledy takový nákup proběhl hladce. Často se setkávám s tím, že eshop uvádí, že zboží má skladem a pak na něj čekám 2 týdny, nebo že mi místo černé tuniky pošlou světle modrou, o zaměněných velikostech snad radši ani nemluvě. V poslední době už fashion věci většinou raději nakupuju normálně v buticích a na internetu už kupuji jen to, co mě fakt zaujme a v krámě to neseženu. Minulý týden jsem se takto znovu odhodlala k nákupu online a objednala jsem si kabelku z obchodu www.dumkabelek.cz. Moje zkušenost s tímto obchodem mě ohromila natolik, že jsem se rozhodla se o ni podělit se čtenáři a čtenářkami tohoto blogu.

Na obchod jsem narazila náhodou na Facebooku, kde měl obchod inzerát s hezkou Michael Kors kabelkou. Vzhledem k vyšší ceně kabelky jsem trochu váhala, po dvou dnech rozmýšlení jsem se ale rozhodla, že ji prostě chci. Důvěryhodností eshopu jsem si ale nebyla zcela jistá a tak jsem se rozhodla je otestovat - napsala jsem jim dotaz, zda je součástí kabelky i dustbag. Během pouhých 25 minut jsem měla odpověď v emailu! Vzorná kvalita a rychlost komunikace mne přesvědčila, abych jim dala šanci. Provedla jsem tedy objednávku. Po asi 3 hodinách mi volal pán z eshopu aby si objednávku potvrdil - prošli jsme spolu obsah objednávky, dodací údaje a na závěr mi sdělil předběžný termín dodání kabelky, který se mimochodem shodoval s termínem uvedeným na eshopu. Za tohle dávám další palec nahoru a myslím, že je to určitě dobrý nápad objednávky takto ověřovat.

Po 4 dnech mi přišel od eshopu email, že zboží bylo odesláno a odkaz na sledování bálíku. Kromě toho ještě obvyklá SMS od GEISu, že zásilku převzali do přepravy a že mi ji budou následující den doručovat. I v tomto mně tedy DumKabelek.cz potěšil, protože s doručením ve slíbený termín se nesetkávám moc často :)
Největší potěšení ale mělo teprve přijít. Další den totiž kurýr dorazil. Nedočkavě jsem balík rozbalila a naskytl se mi tento pohled:


Krásně zabalená kabelka, radost pohledět. Stačilo by vyndat fakturu a klidně bych to takhle mohla dát někomu pod stromeček :) Konečně v ČR někdo pochopil, že když prodává luxusní zboží, tak že jeho zabalení by tomu mělo odpovídat a je potřeba dopřát zákazníkovi patřičkou SHOPPING EXPERIENCE.

Suma sumarum mě nákup na DumKabelek.cz velice potěšil a vrátil mi naději, že i móda (a kabelky obzvlášť) se dá v ČR pořídit přes internet se zachováním patřičné důstojnosti. Doufám, že si z toho vezmou příklad i další eshopy. Do té doby budu nakupovat kabelky asi jen zde :))

Žádné komentáře:

Okomentovat