úterý 24. května 2016

Recenze: Vlasová vlákna Toppik

Toppik
Vypadáváním vlasů (odborně Alopecií) trpím už dlouhá léta. Podobně jako řada mých kolegů z práce. Nikdy jsem ale tomuto problému s řídnoucím účesem nevěnoval větší pozornost, protože jsem stejně nevěděl, jak bych jej řešil. Transplantaci vlasů za desítky tisíc korun si nemůžu dovolit a na nějaké pilulky a medicíny, po kterých mi zázračně vlasy dorostou, prostě nevěřím. V poslední době ale moje "páčo" začalo být tak řídké, že už si toho všimlo i moje okolí a když už si ze mě začali utahovat i kamarádi v hospodě, rozhodl jsem se problém začít řešit.

A tak jsem zasedl k počítači a začal Googlit. Zjistil jsem, že existuje řada způsobů, jak řešit problém s řídkými vlasy. Nejvíce se mi zalíbila metoda vlasových vláken. Po přečtení nespočtu recenzí jsem se rozhodl vyzkoušet vlasová vlákna značky Toppik. Nejlepší cenu (1 190 Kč za 27,5g balení, poštovné zdarma) jsem našel na Toppikshop.cz odkud jsem si produkt také objednal. Tento obchod mimochodem mohu jenom doporučit, objednávku jsem totiž provedl v neděli večer a v úterý už jsem měl zásilku v práci na stole :) Velkou výhodou je i poštovné zdarma.

Ale zpátky k Toppiku. Jedná se o vlasová vlákna v prášku, která si "nasypete na hlavu" a ony se přichytí ke stávajícímu vlasovému porostu, čímž zakryjí řídká místa a lysinky. Přiznám se, že jsem zvědavostí nevydržel a hned o polední přestávce jsem balíček rozbalil a přípravek vyzkoušel. Nanášení Toppiku je velice rychlé a snadné. Stačí třepat dózičkou Toppiku nad místem, které chcete zahustit a je to. Výsledek mě velice potěšil. Opravdu to funguje přesně tak, jak prodejce slibuje ve svých propagačních videích na YouTube:


 Vlasy vypadají naprosto opravdově a přirozeně. A to nejen bezprostředně po aplikaci, ale po celý den. Dnes už Toppik používám více než 3 týdny a mohu zodpovědně říci, že když si jej ráno nanesu, tak bez problému vydrží celý den až dokud se večer neosprchuju. Co se týče odolnosti v dešti, tak v tomhle jsem byl trošku skeptický k tvrzení prodejce, že mu Toppik snadno odolá. Opak je ale pravdou. Normální déšt Toppik snadno přežije, v prudkém lijáku už to ale asi bude horší. Do toho jsem se ale naštěstí ještě nedostal :)

Pokud trpíte řídkými vlasy, tak mohu Toppik jednoznačně doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat