sobota 2. srpna 2014

Gelové nehty fotogalerie


Gelové nehty fotogalerie
Rozhodla jsem se napsat svůj vlastní postup na gelové nehty bez tipů, protože jsem samouk a nehty ze studia mi hned druhý den odpadly. Dnes už vím, že záleží na preciznosti a ne na čase který má manikérka určený pro vás. Gelové nehty fotogalerie vypadají krásně, přirozeně a zdravě. V naší fotogalerii gelových nehtů se můžete podívat na postup modeláže přímo z nehtového studia. Ještě než začnete, je potřeba zdůraznit, že k modelaci gelových nehtů budete potřebovat k tomu určenou sadu na gelové nehty fotogalerie.
Nehty bruste tak dlouho až z nich odstraníte všechen lesk. Bruste důkladně až do stran. Nyní začneme lepit tipy. Množství lepidla je potřeba správně odhadnout. Gel nanášejte jedním tahem od kořene směrem ke špice. Příprava nehtu je velmi důležitá pro celkový výsledek modeláže gelových nehtů fotogalerie. Při nesprávné přípravě bude výsledek neúspěšný. Pomocí štětce naneseme slabší vrstvu podkladového gelu. Aplikace gelu by měla začínat od středu nehtu ke špičce nehtu a nakonec k nehtovému lůžku. Po vytvrzení v UV lampě odstraníme lepkavý výpotek z nehtu čističem.

Modeláž gelových nehtů není vůbec složitá. Je sice pravděpodobné, že se vám to poprvé samotné nepovede, ale brzy se to zajisté naučíte. Domácí modeláž má hned několik výhod: je levnější, nemusíte nikam chodit a můžete si ji udělat tak, jak se vám bude líbit. V létě sice chceme být šik do plavek, ale co naše ruce? Pokud máte zájem, doporučuji vám kvalitní nehty nebo například prodloužení řas, což se docela hodí. Nejprve si tedy odlakuju své nehty (pokud na nich mám nějaký lak) a upravím si kůžičky kolem nehtů pomerančovým dřívkem. Ze začátku mi dělalo problém gel nanášet. Měla jsem ty nehty vždycky šíleně hrbolaté. Teď to dělám takovým způsobem, že na prostředek si nanesu gel a pak štětečkem rovnoměrně rozetřu po celém nehtu.

Žádné komentáře:

Okomentovat